May 03, 2018
Christophe Loubry steekt de Schelde over

Met Christophe Loubry haalt Gutzandglory een Antwerpse brok ervaring in huis voor account direction, strategie en business development. Na meer dan 15 jaar bij Mosquito, enkele jaren als freelancer en een succesvolle sidestep in de sociale economie als Manager Commercial Partnerships voor De Kringwinkel, zal hij het accountteam van Gutzandglory versterken, met de verdere kwalitatieve groei van het bureau als objectief.
“Ik heb ondertussen wel wat reclamejaren op de teller. Ik ben nu in een fase in mijn professionele leven, waar ik het mij kan permitteren om vooral die dingen te doen, die ik graag doe: daarom wil ik met heel veel goesting mijn schouders zetten onder een creatief en ambitieus bureau als Gutzandglory. Ik hoop daar mijn ervaring te kunnen delen met het team en hard voor collectief succes te kunnen gaan."
Christophe werkte voorheen als Account en Strategic Director op heel wat budgetten in de profit & non-profitsector (o.a. Akzo Nobel, Amnesty International, Caterpillar, Chevrolet, Duvel Moortgat, Fost Plus, GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap, Honda Europe, Kinepolis, Kluwer, Maredsous, Suzuki, Universiteit Antwerpen, VBO, VDAB en VREG).
Christophe was ook bestuurslid voor AMIN (Advertising & Marketing International Network) waar hij mee verantwoordelijk was voor business development & recruitment.