March 31, 2022
Gutzandglory en Comeos geven om toegankelijk winkelen
Na consultatie besloot Comeos om voor de communicatie voor het nieuwe lange termijninitiatief CommerceCares samen te werken met Gutzandglory. De opzet? Werken aan een maatschappij zonder beperking voor mensen met een beperking. Daar kunnen wij alleen maar ja tegen zeggen!
Read More
March 24, 2022
SD Worx / Bleckmann is klaar om te pieken
March Madness zegt je waarschijnlijk niets. Maar Black Friday en Summer Sales doen ongetwijfeld een belletje rinkelen. In de supplychainwereld zijn dat drie belangrijke piekmomenten. Onze gloednieuwe klant SD Worx vroeg ons meteen al om een tactische campagne in elkaar te steken voor hun key account Bleckmann.
Read More
March 20, 2022
Opgewekt de boom in voor Vondelmolen
Een goed ontbijt geeft je energie om de dag goed te starten. Dat weten ze bij Vondelmolen al meer dan 150 jaar. De kruidige peperkoek die ze maken is niet alleen lekker, maar zit ook boordevol energie.
Read More
January 03, 2022
Gutzandglory scoort een dubbele transfer!
Nieuw werk, dat schreeuwt om nieuw volk. Enter Robin Looyen en Kaylie De Caluwe. Hij is een geweldige DTP'er, zij een bevlogen Digital & Brand Designer. Blij dat jullie in ons team zitten, guys!
Read More
December 02, 2021
Goed rapport: twee keer BOCA Silver voor HOGENT
Tot nader order houdt ons geloof in de mensheid en in de jury van de BOCA’s stand. Op de uitreiking van de ‘Best of Content Awards’ mocht Gutzandglory twee keer het podium op. We wonnen twee Silver awards voor onze HOGENT-case in de categoriën ‘Highest conversion response from a content program’ en ‘Best use of ambassadors in a content program’.
Read More
August 18, 2021
Beaphar en Gutzandglory houden parasieten buiten
We houden van huisdieren. Enorm! Honden en katten beschouwen we als familie. Maar we haten parasieten. Verschrikkelijk! Die willen we echt niet in huis. Kill, kill, kill die vlooien, teken en luizen!
Read More
August 16, 2021
Engineering Emotions Sessions #1
Als een merk je helpt om mentaal of fysiek gezond te zijn, hou je dan extra van dat merk? Zeker in corona-tijden is dat een vraag waarvan ondernemers en marketeers wakker liggen. Want wie droomt nu niet van een duurzame en gezonde relatie met zijn stakeholders? Gutzandglory organiseerde de allereerste - omwille van covid-maatregelen beperkte - editie van zijn Engineering Emotions Sessions rond het thema duurzaam connecteren onder de werktitel “Hoe gezond is uw merk bezig?”
Read More
February 24, 2021
Gutzandglory lanceert De Baarlekorf op woningmarkt
Voor onze klant bouwpromotor LOYD lanceerden we onlangs 'De Baarlekorf' in de markt, een woonproject in Drongen met een mooi verhaal.
Read More
February 22, 2021
Roozbeh Ahmadi ruilt Leuven voor Gent
Met de komst van kersvers Account Manager Roozbeh Ahmadi zitten we helemaal op schema om onze groeiende klantenportefeuille vlotjes te blijven servicen.
Read More
February 18, 2021
JBL lanceert applicatie die als muziek in de oren klinkt
Als het massale thuiswerken ons iets geleerd heeft, is het wel dat het geen slecht idee is om te investeren in een kwalitatieve hoofdtelefoon. Dankzij de Koptelefoonkiezer die we ontwikkelden voor JBL vind je vliegensvlug het perfecte exemplaar.
Read More
February 16, 2021
Europabank voert campagne voor Europabank
Hoe zorg je ervoor dat abstracte waarden tastbaar worden en beginnen te leven bij alle werknemers? Wij zochten het samen met Europabank uit in een uitgebreid employer branding traject.
Read More
December 18, 2020
Hoogstraten brengt verhaal van haar telers op gloednieuwe website
Om de positie van Coöperatie Hoogstraten bij de consument te versterken, ontwikkelden we een splinternieuwe B2C-website. De bijbehorende videoreeks die we creëerden voor Hoogstraten Aardbeien kreeg er meteen een prominente plek.
Read More
December 14, 2020
Gutzandglory lust koek van Vondelmolen
Peperkoekbakker Vondelmolen koos na een strategische competitie deze zomer met volle goesting voor Gutzandglory.
Read More
November 03, 2020
Europabank 'uitstelcampagne' genomineerd voor een Effie Award
We veroverden samen met onze klant Europabank een plek in de finale van de Effie Awards. Deze prijzen bekronen marketingcommunicatie-uitingen die effectief bijdroegen aan de groei van een merk.
Read More
September 29, 2020
Gutzandglory blaakt van gezondheid in coronatijden
Dat corona geen pretje is, is een understatement. Toch hebben we de laatste maanden bewezen dat we zelfs vanop afstand een enorm gedreven en hecht team zijn. Een team dat werk maakt waar we trots op mogen zijn, en altijd 'the extra mile' gaat.
Read More
September 28, 2020
Gutzandglory en XLBoom gaan voor XL designproject
Samen met Mundo Digitalis namen we de website van het Belgische designmerk XLBoom onder handen. Tegelijkertijd creëerden we ook een webshop, zodat iedereen ook van thuis uit kwalitatief design kan shoppen.
Read More
September 25, 2020
Gutzandglory en Beaphar zeggen het met bloemen - en fruit
Steeds meer consumenten hechten belang aan natuurlijke en biologische producten. Ook voor hun huisdieren. Beaphar sprong meteen op deze fijne trend en ontwikkelde enkele Bio Shampoos en gerelateerde producten waarvoor wij de campagne en packaging creëerden.
Read More
September 23, 2020
Curv en Gutzandglory pimpen je tuin
Cornelis Hout is al meer dan 100 jaar een begrip in de sector van eiken bijgebouwen. Wij werden ingeschakeld om hen te begeleiden in de lancering van hun splinternieuwe productlijn ‘Curv’. Een mijlpaal voor het bedrijf waar we maar al te graag ons steentje aan bijdroegen.
Read More
August 26, 2020
Stop Parkinson genomineerd voor De Standaard Solidariteitsprijs
Onze advertentie voor Stop Parkinson vzw is een van de 30 geselecteerden voor de Standaard Solidariteitsprijs 2020. De advertentie verscheen al in de krant, maar vanaf nu kan je er ook op stemmen. Mogen we op jou rekenen om parkinson onder de aandacht te brengen?
Read More
August 20, 2020
Gutzandglory en Etex zijn 'United to Inspire'
De echte waarde in een wereldwijd bedrijf met meer dan 3 miljard euro omzet? Dat zijn de teamleden. Maar hoe breng je meer dan 13.000 collega's uit 42 landen samen achter dezelfde purpose, hetzelfde doel? Wij bekeken die uitdaging voor Etex door een sportieve bril.
Read More