
Gutzandglory bezorgt Ageas een goed rapport
Ageas is als wereldwijde verzekeringsgroep in België vooral bekend met de merken AG (Insurance) en AG Real Estate. Wereldwijd telt het bedrijf ongeveer 3 miljoen klanten.
Read MoreAgeas is als wereldwijde verzekeringsgroep in België vooral bekend met de merken AG (Insurance) en AG Real Estate. Wereldwijd telt het bedrijf ongeveer 3 miljoen klanten.
Read MoreSoms zeggen duizend woorden - nu ja, iets minder - meer dan een zot beeld. Toen PUB ons vroeg te adverteren in hun 'We all stand together' editie ter ondersteuning van de Belgische en lokale economie, zeiden we al snel volmondig ja.
Read MoreStad Roeselare koos na een strategische competitie voor Gutzandglory als duurzame communicatiepartner.
Read MoreEen leasemaatschappij waarvan directie en medewerkers de naam van élke klant kennen? Het bestaat wel degelijk, want onze klant Vancia Car Lease draagt een persoonlijke en dynamische aanpak ontzettend hoog in het vaandel. Vragen van klanten worden grondig en graag beantwoord, en ook voor advies op maat kunnen ze steeds terecht bij Vancia Car Lease.
Na raadpleging van de markt koos Stop Parkinson vzw voor Gutzandglory als partner om samen de ziekte onder de aandacht te brengen. Een opdracht waarvoor we ons graag engageren, omwille van het grote maatschappelijk belang van de thematiek.
Read MoreRan De Conick versterkt sinds kort ons team als Digital Project Executive. Ook deze aanwerving past in ons opzet om meer jong en digitaal talent aan te trekken.
Read MoreEtex is één van Belgiës grootste bedrijven en groeit al meer dan 100 jaar. Na veel overnames telt het ook veel commerciële merken en vestigingen over de hele wereld. In 2018 startten we een traject om Etex zelf als umbrella brand verder in te vullen, met als doel het wereldwijde team nog dichter samen te brengen. Daarvoor ontwikkelden we o.m. een nieuwe, sterke visuele identiteit en vulden we het merkverhaal in.
Read MoreDe fysieke opendeurdag van HOGENT trekt jaarlijks tal van nieuwsgierige studenten. Om ze ook nu te blijven informeren, organiseerde HOGENT in volle coronatijd een succesvolle online opendeurdag. Wij creëerden een bijbehorende geïntegreerde digitale campagne die mooie resultaten opleverde.
Read MoreEngineering Emotions is niet enkel wat we doen, het benoemt ook onze focus om verder te groeien als customer experience agency met een geïntegreerde aanpak van strategie over branding tot advertising, activatie en content. We hebben daar niet enkel erg hard aan gewerkt de voorbije maanden – met het volste vertrouwen van onze klanten. We hebben ook ons team met 5 talenten uitgebreid. En dat in volle crisistijd.
Read MoreNa een strategische competitie enkele maanden geleden, besloot Hoogstraten Aardbeien het communicatiebudget toe te wijzen aan Gutzandglory en het digitale mediabureau Addurance
Read MoreWant da’s het motto van Gutzandglory: Engineering Emotions. En om dat in 2020 te kunnen blijven garanderen, zijn we op zoek naar senior account-versterking.
Read MoreDe campagne voor Willemen Groep viel opnieuw in de prijzen in de BTOB Awards die door MM georganiseerd worden. ‘Drainphalt – The Cloud Project’ won een gold met ‘Best Use of PR’ én ook een diamond - een speciale prijs van de Jury. De campagne won eerder al 2 BOA awards en 1 BOCA award.
Read MoreSinds kort versterkt Louise-Lotte het designteam. Ze is een digitale designer pur sang, studeerde aan de University of Maryland, Baltimore County en evolueerde de laatste jaren naar UX/UI. Ze belandde in de begindagen van het web via een reeks Amsterdamse digitale bureaus als webdesigner bij Duval Guillaume E en werkte daarna lang voor Boondoggle en ook Netlash/Wijs.
Read MoreOnze copywriter Yannick is bestuurslid van de Young Dogs, die elk jaar een selectie talentvolle jonge Belgische creatieven uitstuurt naar het Cannes Lions Advertising Festival. Hij kwam terug naar Gent met veel frisse ideeën en tonnen motivatie. Lees hieronder zijn verslag aan de hand van 3 Cannes cases die hem het meest raakten.
Read MoreThis spring we travelled around the world for one of our beloved clients Etex. Their annual report 2018 is an example of great teamwork and we are happy to share the results.
Read MoreDe creatieven Yannick De Haes en Jelle van Garderen hebben de troepen van Gutzandglory vervoegd en vormen samen een kersvers team.
Read MoreNa consultatie heeft Leen Bakker besloten Gutzandglory als communicatiebureau in te schakelen voor België. De samenwerking is meteen van start gegaan.
Read MoreOp de uitreiking van de BOA’s (Best of Activation Awards) won Gutzandglory twee maal ‘gold’ voor de activatie voor Willemen Groep/Drainphalt. Op de BOCA’s die (Best of Content) Awards haalden we nog een ‘silver’ voor diezelfde case en ook een ‘bronze’ voor de PwC recruitment bot.
Read MoreKidsLife, het nieuwe kinderbijslagfonds opgericht door de 3 HR Dienstengroepen Group S, Liantis en EASYPAY GROUP, heeft na competitie gekozen voor Gutzandglory.
Read MoreGutzandglory verwelkomt 3 nieuwe marketing- en accountprofielen: Frederik De Zutter, Ruben Achtergaele en Nicolas Salamone.
Read More